poniedziałek, 9 lipca 2012

Nimfa na miotle

Witajcie. Temperatury w końcu odpuściły, a ja wzięłam się za robotę.
Nowy zestaw na wycieczkę po bezdrożach dowolnej greckiej wyspy :)
Odejmując buty, ideał na plażę :)
Spódnico-pareo kupiłam na wyprzedaży w H&M na dziale bielizna. Można z nim zrobić wszystko, albo dać mu żyć takiemu jakie jest.
Buty to oczywiscie mój archaiczny relikt przeszłości, podobnie jak koszulka.
Koronkowe bikini kupiłam kiedyś w Tesco (F&F)
Spodenki NY
Pasek New Look
Bransoletka India

Muszę obfotografować jeszcze jeden zaległy zestaw, który mi chodzi po głowie.
A, i za chwilę wrzucę ten obiecany ponad tydzień temu :)

Tymczasem Nimfa Błotna na niewidzialnej miotle :)


Photos by My Fashion Blog

4 komentarze:

  1. Od razu ładniejsze zdjęcia bez tych wszystkich "efektów".
    Powinnaś częściej dawać zdjęcia z uśmiechem na twarzy :).
    Ubiór bardzo specyficzny. Buty za ciężkie do całości

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! fajne połączenie zadziornych dodatków z zwiewną spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zdjęcia! podoba mi się to pareo, koniecznie zajrzę do działu z bielizną, gdy będę następnym razem w h&m :) super buty, 'robią' cały klimat zestawu, nadają trochę zadziorności, lubię to :)

    OdpowiedzUsuń