czwartek, 5 lipca 2012

Weekend?

No właśnie.. tak się czuję jakby już był.
Dziś czwartek, 187 dzień roku.
Słońce wstało o 4:21, zajdzie o 21.
Imieniny Atanazego i Karoliny.
Zachmurzenie umiarkowane, temperatura ponoć 28 C.
Waga pokazuje dziś 53,6kg, a temperatura wewnątrz, że można zrezygnować z dresowych spodni do wełnianych skarpetek. Po drugiej stronie muru jeszcze nie byłam.

Zwrot z Asosa przyszedł 5 minut po zgłoszeniu problemu. Przejrzałam więc urbanoutfitters, forever21, toposhop, zarę, bershkę, stradivariusa, ebay, ax paris, nelly, republic, victoria's secret, romwe, new look, asos i stwierdzam, że chyba w końcu odłożę coś na poczet dywanu.

Kolega nazwał mnie wczoraj japońską turystką, bo z dziką pasją fotografowałam wszystko w zasięgu wzroku...
Efekty? Publikuję tylko Łukasza :) Co by kolega pretensji nie miał ;) Udało mi się uchwycić tę cudowną koszulkę. I pochwalę - sam wypatrzył!

Wiedziałyście, że stare Nokie potrafią robić tak dobre zdjęcia?
Chyba do tej pory nie ma lepszych aparatów i kamer w telefonach... a jak to dźwięk nagrywa!


PAULINA

8 komentarzy:

  1. Bo obrączka nie ma być ozdobą, tylko symbolem :-)
    Do ozdoby dłoni służą pierścionki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie oczywiście masz rację.
      Pozostaje pytanie, dlaczego więc ów symbol wykonywany jest z drogocennych kruszców, ozdabiany kamieniami, kosztuje 1000zł za sztukę i ... dostępny jest w sklepach z biżuterią. Jeśli to tylko symbol, powinien kosztować symboliczne 100zł i być dostępny w zakrystii i USC. Idąc dalej - pierścionek zaręczynowy, to również symbol, a przecież jak wyżej napisałaś - to biżuteria :)

      Usuń
  2. swietnie wygladadc w sukience. buty motocyklowe takze ekstra. po co sie odchudzasz przeciez zgrabna jestes?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Mam takie piękne skórzane spodnie, w które się nie dopinam :)

      Usuń
  3. ja jestem zauroczona obrączkami z www.inneobraczki.pl - możesz spełnić swoje najbardziej wymyślne fantazje :) i tez mam takie zdanie, że lepiej nic nie mieć niż obleśny przekłądaniec: zółte złoto na dole , białe na górze a w środku diamencik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo te z działu FANTAZJA są boskie... niesamowite pomysły

      Usuń
  4. Blog ciekawy, ale patrze na Ciebie i co widzę ... zero naturalności - 100% medycyny estetycznej :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to za nokia jest ? :)))

    OdpowiedzUsuń