wtorek, 17 lipca 2012

za dużo pracy, za mało snu

Tak było ostatnimi czasy... a od zmęczenia już całkiem niedaleko do frustracji, ale już jest lepiej. Odpoczęłam, odespałam, ma mi się na życie :)
Z New Lookowej paczki uratował się krótki top oversize z motywem flagi.
Zarobione pieniążki beztrosko (i jakże bezmyślnie ;) ) wydałam na zakupach.
Mam swoją upragnioną parkę z Zary, a wraz z niesamowicie przystojnym (bardzo arystokratyczna, zupełnie nie nachalna uroda) i świetnie ubranym sprzedawcą z H&M udało nam się wyszukać ostatnią saszetkę, którą również upatrzyłam sobie jakiś czas temu. Ponadto znalazłam jeszcze dwie bransoletki na ramię z kolekcji Fashion Against Aids i .. hamak, którego nie mogłam sobie odmówić, bo jest w ten sam wzór, co moja kurtka i cudnie będzie wyglądał w ogrodzie :)
Odłożyłam sobie jeszcze bordową, lejącą spódnicę maxi w Zarze i dziś (nadal leje) muszę po nią podskoczyć, a jako, że wrócą mi pieniążki za paczkę z New Looka, ponieważ jest prawie cała do odesłania, kupiłam na Asosie białe, skórzane tenisówki na koturnie.






Pomagamy!!!


A tak było w sobotę:
14.07.2012
7:00AM
Pobudka i w trasę.
Przy okazji wstała reszta domowników :)




Na co jak na co, ale na nudną pracę narzekać nie mogę.
Przez cały czas były ze mną dwie ślicznotki - 
Ford Torino z 1969 i Chevy Camaro 1979 :)
Osobiście wolę Camaro z 69 z prostym przodem, ale... :)



W międzyczasie po ulewie złapałam gdzieś tęczę...

---------------------------------------------------------------------------------

Wiecie, że już są?
To te kalorie, których po prostu wręcz nie wypada liczyć :))



Photos by My Fashion Blog







15 komentarzy:

  1. pytam szczerze: za kim jestes taka ladna? haha, domyslam sie, ze bedziesz chiala byc skromna wiec zapytam inaczej: po kim masz urode? i czy to polskie korzenie? ps ile masz wzrostu? a faceci pacza sie co ? ;DD Nie mysl, ze jestem jakas kosmitka, ale sama jestem ladna (i skromna) i lubie piekno...a nie za wiele go naokolo...mysle, ze piszac to anonimowo i bezoosobowo nie jestem okropna tylko obiektywna ;D, pozdrawiam i prosze o odpowiedzi :) acha i jeszcze jedno, bez urazy: poprawialas sobie cos, ze masz tak idelane np powieki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwie różne powieki ;) Kiedyś chciałam je poprawić, bo akurat koleżanka sobie zrobiła i efekt był cudny, ale po konsultacji ostatecznie zrezygnowałam. Podobna jestem do taty, a korzenie mam polskie, białoruskie i poniemieckie :) Mam ok 166 wzrostu, zależy od dnia :)

      Usuń
    2. ja chce sobie zrobić powieki bo mam strasznie opadnięte i bede bardzo szczesliwa kiedy ten dzien nadejdzie :)

      Usuń
    3. no co Ty, masz śliczne oczka :*

      Usuń
    4. Robiła nos i usta. Bo pamiętam jak wyglądała kiedyś. I powiem ci, że była dużo ładniejsza, ciekawsza, nietuzinkowa; teraz jakaś słodka się jej twarz zrobiła... choć nadal ładna, ale już nie tak.

      Usuń
    5. Na prawdę Anonimowy? To musiałyśmy chodzić razem do podstawówki, że kojarzysz mnie sprzed wypadku :)

      Usuń
    6. Dziekuje :* ale nie mam, powieki mam straszne, przez co nie maluje się cieniami bo bez sensu - i tak nic nie widać :/

      Usuń
    7. Anonimowy, wiadomo, że jak kogoś nie stać na zabieg medycyny estetycznej, będzie złośliwy z zazdrości, że ktoś może sobie na to pozwolić. A co do Pauliny, to rzeczywiście jest ciekawa i nietuzinkowa, więc trudno sobie wyobrazić , że kiedyś mogla wyglądać lepiej.

      Usuń
  2. Piekne zdjęcia a Ty wyglądasz cudownie! Bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach :) A autko, pierwsze jest mega - cudowne :) Zakupy bardzo udane, spodnie są boskie a koszulka świetna, bransoletka cudna, i piesio przesłodziutki! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw z tymi luźnymi spodniami <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. New Yorker, dział męski

      Usuń
    2. Miałaś wypadek? coś poważnego?

      Usuń
  5. o jezus i maryja, co masz za pracę że w takim towarzystwie czas spędzasz????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślepej kurze się czasem coś trafia... miałam zdjęcia z tymi autkami :)

      Usuń