sobota, 11 sierpnia 2012

Party Hard


Sobota... dziś wyjątkowo dla mnie jest wciąż rano.
Co robi przeciętny człowiek w weekend? 
Mogłabym pisać, że byłam na wykładzie słynnego filozofa, a później w stylowej kawiarence na tyłach China Town, do której wypada chadzać artystom, albo roztoczyć wizję sielskiego zachodu słońca na polu pełnym żyta. Słodko popierdywać o motylkach i lekkości życia.
Tylko po co? Przecież to można zobaczyć na większości blogów.
Robić coś z pasją, przekazywać pozytywne emocje, dzielić się częścią siebie - piękne i szlachetne, ale czasem zbyt słodko opowiedziane jest niczym fatalnie zmontowany film, z którego wycięto najlepsze sceny.
Nie chcę robić takiego filmu, o nie. Ja kocham Quentina Tarantino, Roba Zombiego i Roberta Rodrigueza, a nie amerykanskie komedie romantyczne i francuskie filmy obyczajowe...

Nie jestem idealna i nie chcę być uważana za świętą.


Wracając do sedna:
Tak, mam dzisiaj kaca... Nowy znajomy nas wszystkich wykończył i zniszczył. Odpadli ci najtwardsi i najbardziej zaprawieni w boju, a ja zakończyłam swój występ w świątyni samotności, a może raczej świątyni oczyszczenia? Później by tradycji stało się za dość, umościłam sobie gniazdko na cieplutkich kafelkach w łazience, do której wytargałam z łóżka pościel. Nie mam pojęcia dlaczego tak robię, ale tam śpi mi się lepiej... Może jestem jak kot i lgnę do wszystkiego co wydaje z siebie ciepło.

A co rozbroiło mnie najbardziej, to fakt, że "ukradłam" koleżance papierosa i ściskając go w garści poszłam na górę spać, po czym z tym papierosem w zamkniętej pięści wróciłam do domu i położyłam się znowu spać :) 

Moje kochanie śmiało się, że powinnam mu mazakiem domalować oczka i buzię, bo wszyscy inni mają misia, a ja przytulam papieroska :)
Tym sposobem miałam porannego fajka na kaca do kawki, choć nie jestem do końca pewna, czy tym się kierowałam uprawiając swoje złodziejstwo ;)


Wczorajszy outfit wieczorny:

Top z krzyżem - BooHoo
Leginsy - Butik
Bikery - Aldo
Kolczyki - New Look








Photos by My Fashion Blog



13 komentarzy:

  1. jaka jesteś piękna... zazdroszczę//

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe fajnie i z humorem opisałaś "przejścia" po imprezie, skąd ja to znam hehe :). Jakim laserem usuwasz tatuaż skoro odradasz CO2? Rubinowy Q-Swatch jest ok? Super zdjecia, śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że był to rubinowy właśnie... ten najnowszy na tatuaże

      Usuń
  3. aaaaha i powiedz tylko, powiedzieli Ci że zniknie całkowicie czy beda blizny po tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiadomo, to zależy od skóry, tego jak głęboko jest barwnik...

      Usuń
  4. Masz ładne szczupłe nogi, wydaje mi się, że schudłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie wyglądasz:) Świetny blog:) Obserwuje:)

    Zapraszam do mnie:)

    themalestreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam podobny top w New Yorkerze.
    Wyglądasz świetnie, ale więcej lata :), już mi zimno na myśl, że idzie jesień :C.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna :))

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to za fajny stanik masz? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo go lubie, kupilam w new looku za 5.90Ł, ale w internetowym juz ich nie ma :(

      Usuń
  9. gdzieś przeczytałam, że wystawiasz swoje ciuchy na allegro;) jakby to nie było nic osobistego to wklej jakiegoś linka. Masz taki talent do zakupów, że nie jedna z nas skusiła by się, żeby coś od Ciebie odkupić;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiekszosc juz sie sprzedala, to co zostalo wrzucilam w jedna zbiorcza aukcje :)
      http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9465014
      http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=13418170

      Usuń