sobota, 15 września 2012

Lana del rey Australian VOGUE








I love it!

14 komentarzy:

  1. Zdjęcia ładne ale Lana... jakoś wogóle mi sie nie podoba.... wygląda strasznie niezdrowo :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Lana ma coś w sobie, zdecydowanie . ♥ Jest taka ... fotogeniczna i retro .; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Lana-najpiękniejsza kobieta świata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przybywam z forum MP bo rzucił mi się w oczy Twój wątek. przejrzałam bloga :) Dobry jest, lepszy byłby gdyby miał więcej zdjęć. Jesteśmy wzrokowcami i lubimy oglądać, ale czytać owszem też lubimy :D Ładna z Ciebie dziewucha, fajnie się ubierasz, masz dobry styl a sukienka z kilku postów niżej mnie urzekła :) Tak trzymaj, i cierpliwości - z czasem publika będzie rosła.
    Jedno tylko co mogę powiedzieć - unikaj obserwowania dla samego obserwowania bo to sie nie zawsze przekłada na dłuzszy kontakt i nić porozumienia z innymi blogerkami :)
    Oooo, to tyle ode mnie ! Będę zaglądać do Ciebie :) i czekam na większe porcje zdjęć :**

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka ona jest śliczna.. ma cudowną oprawę oczu, brwi, włosy, kształt buzi.. Bardzo udana sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja za nią nie przepadam.
    aaaaaaaleeeeeeeeee... też walczę o prawa zwierząt!!! BRATNIA DUSZO!!!!!!!! hehhehehe

    //znalazłam Twój wpis na modnejpolce na forum dotyczących wzajemnych obserwacji - zaczynam :)
    pozdrowienia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Sesja całkiem ładna. Lecz sama Lana jest dla mnie wyjątkowo brzydka. Wiem, że Tobie się ona bardzo podoba...co mnie dziwi. ;) Ma taka dziwną chrząstkę w nosie, krzywe oczka i napompowane do granic wytrzymałości usta, które nadają jej twarzy karykaturalnego charakteru...Ty mimo, że też masz za sobą poprawki chirurgiczne/estetyczne prezentujesz się ślicznie, wszystko masz zrobione z umiarem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjęcia:)

    http://olgusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Lanę <33 jest cudowna. Pod względem urody, śpiewania. Po prostu bycia ;)
    Bardzo ciekawy blog ;))

    pozdrawiam
    http://highwaytoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lana jest bardzo intrygująca. Może nie podobać się jej uroda, ale talentu wg mnie nie można jej odmówić.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są bardzo urokliwe, podobają mi się te stylizacje :) Lubie tak sobie zbierać zdjęcia, może coś uda mi się uszyć z tych inspiracji :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. początkowo lana była dla nas bardzo irytująca... jakaś taka obrobiona i przetworzona, no i te plotki o tatusiu, który wszystko zasponsorował. ale przekonała nas do siebie, jej muzyka się obroniła sama i świetnie!
    a zdjęcia genialne...

    pozdrawiamy, live.enjoy.create:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zwracam uwagi na te wszystkie plotki o niej. Świetnie wychodzi na zdjęciach, ma ciekawe piosenki, po prostu lubię jej styl!

    OdpowiedzUsuń