poniedziałek, 29 października 2012

Nic śmiesznego

W reklamie - w tle za modelką, w filmie - dublując główną aktorkę, w gazecie, ale nigdy na okładce, w rezerwie, jak inna prezenterka nie dotarła na czas do studia, na opakowaniach, ale nie jako twarz marki, druga w kolejce do kalendarza sieci hoteli...

"Znowu drugi. Całe życie ciągle drugi. 
Nawet jak gdzieś pierwszy byłem, czułem się jak drugi."

Druga, co do hierarchii wnuczka (u dziadków, których nie darzę sympatią), drugie dziecko tatusia, druga wielka miłość, drugi właściciel psa.

Nie mam z tego powodu jakiegoś kompleksu... Zdarzyło mi się w życiu wiele śmiesznego...
Po prostu kocham ten cytat, jest taki polski... jak "Łódź, kurwa!", miasto biedy, bezrobocia, dziurawych dróg, starych fabryk i kiboli. "Nawet Wyzima ma swoje gorsze dzielnice"

Na zimę przygotowana byłam tylko szafowo... w żadnym razie psychicznie. Już pod koniec wrześnie wyciągnęłam z pawlacza kurtki i futra, żegnając się tym samym z sandałkami i szpilkami...

Sobotni poranek Miauczyńskiej rozpoczął się od przerażenia towarzyszącego pierwszemu spojrzeniu w stronę okna, "Dżizas, kurwa, ja pierdolę" i profilaktycznej wędrówce po koc i ciepły kubek...






Wcale nie było tak zimno... ja po prostu lubię panikować.


Futerko - H&M, sprzed kilku sezonów, ale chyba długo nie wyjdzie z mody :)
Sweterek - H&M, cienki, ale z wełny z angorą, więc grzeje :)
Rurki - Tally Weijl (w końcu w nie wchodzę!, również zabytek)
Botki - New Look (bodajże 2010/2011)
Pasek - ASOS
Nauszniki - dawno temu kupione na allegro
Naszyjnik - S.Oliver
Fioletowo - różowe Aviatory - Ebay










Photos by My Fashion Blog


25 komentarzy:

  1. Nie panikowałaś - było mega zimno, zwłaszcza w stosunku do tego, co pogoda serwowała nam do tej pory. Dobrze, że u mnie w Szczecinie panuje złota polska jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek i futro :) muszę mieć w tym sezonie na 100%

    zapraszam do komentowania moich postów

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten swterek i coraz bardziej podobają mi sie twoje posty:) bardzo lubie taki styl pisania :) fajnie sie ciebie czyta :) A mam takie pytanie, jestem ciekawa czy mieszkasz na stale w Czechach? Znasz czeski? Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam Cię od niedawna i już Cię uwielbiam. Tak jak bym czytała o sobie. Nawet buzia jakby moja była... hmmm Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ALeż to futro jest boskie!! I na pewno bardzo bardzo ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciepło i kobieco! Ładnie Ci w takich jasnych, pastelowych barwach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahah uśmiałam się z tekstu :)))
    Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. to "futerko" chyba nie jest naturalne, co?:|

    OdpowiedzUsuń
  9. super futerko! sweitny blog obserwuje!
    pozdrawiam
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny sweterek !

    i boskie futerko !!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne futerko! Obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie wyglądasz :D! jej.. Az nie wiem, co napisać, bo tak mi się podoba, ze słów brakuje :)
    Wgl na tych zdjęciach przypominasz mi dziewczynę z takiego jednego teledysku... Nie pamiętam tytułu piosenki jednak :(

    OdpowiedzUsuń
  13. I justo found yor blog on chicismo! I´m following you! great style! xoxo

    http://theeworld.blogspot.com.es/2012/10/flower-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  14. to będze banalny komentarz ale jakże prawdziwy....zwyczajnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. super look! super blog! bardzo mi się podobają Twoje stylizacje!
    wpis super!
    Czy to husky obok Ciebie na zdjęciu?ja mam alaskan malamuta :) i właśnie nadchodzi dla mnie ciężki okres, bo mój pupil najchętniej nie wracałby ze spacerów do domu, a ja jako zmarźluch, najchętniej nie wychodziłabym z domu :)
    Co do zdjęć to są niesamowite!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne zdjecia, szczegolnie podoba mi sie sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Super cute look dear!
    Looove your blog! Following you! Hope you'll follow me back! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja , wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń