niedziela, 14 października 2012

I got my Red Dress on tonight :)


Wyciągnęłam po roku nieużywania jedną z moich ulubionych kurtek - bikerówkę z Zary, urodzinowy prezent od chłopaka. Kurtka ma już 4 lata, a model jest nadal bardzo na czasie.
Bluza cropp z H&M
I moje urodzinowe LITA by Jeffrey Campbell zamówione z Nasty Gal - gdybym nie brała opcji z trackingiem, nigdy by do mnie nie dotarły... Nasty Gal wpisało zły adres, a celny wpisał jeszcze inny adres.... paczka jeździła z kurierem w tę i wewtę. Do pełni szczęścia przywalili mi jeszcze 49% podatku.












PAULINA


30 komentarzy:

  1. Ale cudnie wyglądasz:)wszystko do siebie idealnie pasuje:) zainteresował mnie też sklep, który polecasz - nie znałam go, ale muszę tam kliknąć i się wybrać:)
    pozdrawiam, www.modnyswiatfrankie.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, jakoś się denerwowałam jak skakał, mimo, że jeszcze 15 minut temu nic mnie to nie obchodziło. Świetny outfit. Niestety, ja ze swoim bardzo niewinnym wyglądem niestety nie jestem w stanie takich rzeczy przepchnąć, wygląda to na mnie bardzo niespójnie. Świetne zdjęcie z szerokim uśmiechem i psem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak gwiazda! ♥

    nie przejmuj sie zeberką, bo tam są tylko i wyłącznie takie żmije :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się kurtka! :)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz pięknie!:) Bardzo mi sie podoba:) Zapraszam również do mnie na http://jestemvanessa.blogspot.com/

    PS Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz cudowną urodę. Czy masz jakieś zagraniczne korzenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      głównie Polskie, babcia pochodzi ze szlachty, więc jest w 100% Polką, dziadek z Białorusi, a rodzina ojca ze śląska opolskiego (niewysiedlone tereny poniemieckie)

      Usuń
  7. Na tych wszystkich zdjęciach w okularach wyglądasz jak malowana :)
    Piękna jesteś, a jak to mówią- ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz zjawiskowo! nie wiem, czy to ta sukienka, boskie buty, czy efekty masażu, ale trudno oderwać wzrok od tych zdjęć. Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś przepiękna i przepięknie wyglądasz.
    obserwuję :]

    OdpowiedzUsuń
  10. prześlicznie! ta sukienka jest rewelacyjna <3. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta stylizacja wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jesteś! :)).

    Wszystko idealnie do siebie pasuje wg mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie się czyta Twojego bloga:)
    Wyglądasz i piszesz rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. osz cholera,wyglądasz zaje...., mega orginalnie, a ciemnym dziewczynom jest bardzo dobrze w wszelkich odcieniach czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  15. You look amazing, love the color of your dress! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw:)) wyglądasz genialnie:))

    Zapraszam w wolnej chwili do mnie;)

    http://themalestreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. you look great. Love that you adopt dogs and cats. I have 2 adopted dogs that I adore =)

    http://thirtysomethingchic.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz obłędnie!!Cudowna stylizacja a od Twojej figury i urody oczu nie można oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  19. genialna stylizacja , a buty masz świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. chcę tą sukienkę! cudowna jest <3
    czy możesz podać do Niej linka?:) będę ogromnie wdzięczna!:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz śliczny uśmiech, powinnaś częściej się tak fotografować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nice follower...
    adorable blog..

    OdpowiedzUsuń