niedziela, 18 listopada 2012

Boho Chic


Piątkowe wyjście spowodowało u mnie nie lada kryzys damskiej szafy...
Jako, że uwzięłam się na motywy Boho, z którymi jestem obeznana jedynie w teorii, musiałam przetrząsnąć całą szafę i przebierać się spokojnie z pięć razy, żeby efekt mnie w końcu zadowolił.

Ramoneska - Bershka
Kamizelka - Top Shop
Sukienka - Love
Pasek - Pull&Bear
Skarpetki - H&M
Kapelusz - H&M Man
Bikery - Vintage
Torebka - Rocco
Biżuteria - przywieziona z Peru
Bransoletki - Ebay





Photos by My Fashion Blog

43 komentarze:

  1. Eh, znam ten "ból" dowiadywania się prawdy o sobie od ludzi, którzy tak naprawdę o mnie nic nie wiedzą...
    I cieszę się, że nie trafia to w Twoje serce..

    Wyglądasz cudownie! a w Twoich ustach jestem zakochana.. Może przed kolejną wizytą u mojego dr zabiorę je ze sobą żeby pokazać jakie bym chciała..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne, żeby się nie poddawać!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz na prawdę pięknie! całość na luzie ale z "sensem". Ujęłaś mnie ;)
    pozdrawiam
    ana-looka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Całościowo pięknie. Naprawdę śliczny strój tylko jakoś te bransoletki z ćwiekami tutaj nie pasują, ale rozumiem że nie chciałaś wyglądać zbyt "słodko" ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj kochana! <3 Marzą Ci się lity, szpilki amerykańskie albo workery? Lub inne jakie tylko sobie wymarzysz? Możesz je wygrać ode mnie! Zapraszam na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, zestaw kapitalny, może bransolety to już za dużo i nie pasują stylistycznie, ale całość robi wrażenie. Chyba najlepsza Twoja stylizacja, naprawdę super, przemyślana, extra :) Ps. A komentarzy współczuję, ale nie dawaj się, zawsze są osoby, które mimo wszystko będą Cię wspierać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja, wszystko fajnie do siebie pasuje i te kolory... Super.

    OdpowiedzUsuń
  8. amazing look :) love the dress!



    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz;)

    pozdrawiam
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he ale się uśmiałam czytając jakoby ty sama piszesz sobie pochlebne komentarze.......
      ten geniusz po potęgi entej po prostu powalił mnie potegą swego umysłu........

      Stylizacja świetna tylko zrezygnowałabym z getrów i branzoletek które ,,gryzą,, mi się z resztą biżuterii.

      Usuń
  10. Nie dziw się tymi komentarzami. Jesteś taka piękna że zazdrość zżera to chociaż tak się można wyżyć. ;p To tak pół żartem, pół serio oczywiście, wyglądasz bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny look ;) agresja w cytowanych komentarzach szokująca, ale świetnie, że podchodzisz do tego z dystansem...

    OdpowiedzUsuń
  12. A moim zdaniem zupełnie bez sensu wdajesz się w dyskusję z trollami, a na dodatek jeszcze cytujesz ich twórczość w postach. Pamiętaj, że troll karmi się Twoimi nerwami, bo wtedy wie, że jego pisanina miała sens - miała Cię wytrącić z równowagi i wytrąciła. Lepiej byś zrobiła po prostu kasując takie posty i ciesząc się, że praca trolla poszła na marne - on poświęcił czas, kombinował, jak Ci dowalić, a wszystko na nic, bo post nawet się nie ukazał. A tymczasem Ty jeszcze eksponujesz te komentarze, przeżywasz je, pokazujesz, że mimo wszystko Cię zabolały... Bez sensu. Naprawdę, nie dokarmiaj trolli, to w końcu same zdechną :)

    MS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mylnie mnie odebrałaś ;)
      Nie przeżywam, a delektuję się ludzką głupotą.
      Nie zabolały, bo nie dotyczą prawdy.
      Jest to tylko króciutkie napomknięcie o znanym zjawisku.
      Więcej czasu nie będę im poświęcać :)

      Usuń
    2. Ale nie chodzi mi tylko o ten wpis, ale o to, co się dzieje w komentarzach u Ciebie na blogu: odpisujesz na każdego śmiecia i niby próbujesz udowadniać, że Cię to bawi, a widać, że nie potrafisz przejść obok tego obojętnie; to bez sensu, bo tylko napędzasz takie zachowania.
      Dobrze, że wprowadziłaś jakąś moderację - chamstwo odsiej, normalne posty (również te krytyczne) zostaw i będziesz miała porządek, a trolle w końcu się znudzą :)

      MS

      Usuń
  13. stylizacja piękna, oryginalna i pełna wdzięku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś przepiękną kobietą, potrafisz rewelacyjnie dobierać stylizacje, a w dodatku wydajesz się być naprawdę inteligentna. Bardzo dobrze, ze nie przejmujesz się takimi komentarzami, zawsze znajdą się jakieś osoby, które chcą jedynie zaszkodzić. Trzeba sie nauczyć tym nie przejmować. Naprawdę podziwiam Twoją postawę, podeszłaś do tego z fajnym dystansem, nie wystraszyłaś się i nie schowałaś, nie dałaś się sprowokować, a Twoja odpowiedź jest bardzo zdrowa.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietna stylizacja zapraszam http://suspicioustyle.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. guau amazing u are so pretty ♥♥ wanna follow each other?? kisses

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam tamtą dyskusję. Czytałam z wielkim zaciekawieniem jak się to potoczy :D, ale osobiscie nie zauważyłam, żeby wszystkie przytoczone przez Ciebie, złośliwe komentarze, wtedy występowały. Poza tym pousuwałaś nawet te komentarze, które Ciebie bezpośrednio nie atakowały, tylko wyrażały inną opinię niż Twoja. A stylizacja fajna. Świetna biżuteria i pasek, nie spodobał mi się jedynie kapelusz (ale to moje osobiste preferencje).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektore trafily od razu do spamu i nie zostały opublikowane. Moge zrobic print folderu spam jak chcesz ;)

      Usuń
  18. Dla mnie zjawiskowa stylizacja, jesteś piękną kobietą, wszystkie złe komentarze na twój temat to wynik wielkiego nieszczęścia, frustracji, braku wartości i pewnie wielu innych złych czynników, żal mi takich ludzi, nie da się im pomóc w żaden sposób, a już na pewno nie w sieci.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. I almost never leave а response, howeνer i did some searching and ωounԁ up here
    ""haterѕ gоnna hate"". And I do have a cοuple of questionѕ for yоu if you usually dο not mіnԁ.

    Is it оnly mе or doеs it give the іmpгessіon liκe somе of these reѕponseѕ look likе written by brain dead folks?
    :-P And, if you aгe writing at additional onlіne sitеs,
    I'd like to follow anything fresh you have to post. Could you list of all of your community pages like your twitter feed, Facebook page or linkedin profile?
    Stop by my weblog - Noni Sok

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie możesz przejmować się tymi komentarzami- po prostu od razu je usuwaj i z bloga i z pamięci :) masz idealną twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś atrakcyjną kobietą, bardzo zgrabną, masz fajny styl ale z twarzą przekombinowałaś - nie chodzi mi o rysy bo masz ładne (takie oryginalne i egzotyczne), ale za dużo obróbki komputerowej lub za dużo wypełniaczy w twarzy. Wyglądasz po prostu nienaturalnie i to się rzuca w oczy - może stąd te krytyczne komentarze (nie mówię oczywiście o obraźliwych - bo to jest nie do przyjęcia).

    OdpowiedzUsuń
  22. Chodzisz ubrana tak na co dzień? :)







    www.fryzjerska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zawsze zastanawiam się po co ktoś traci czas na komentowanie w tak bezsensowny sposób, skoro nie podoba mu się Twój blog, Ty, czy stylizacja to niech zamknie okno przeglądarki i po kłopocie:)

    stylizacja jak dla mnie bardzo odważna ale ciekawa! uwielbiam Twoje usta (jakkolwiek dziwnie to zabrzmiało mam na myśli, że są piękna :) ).

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice blog!! Love your look! Follow you from Spain!

    Loos at my blog:
    http://elblogdeamayalavid.blogspot.com.es/
    I wish you like it!

    Kiss!!

    OdpowiedzUsuń
  25. piekna sukieneczka:)bardzo ładnie Ci w pastelach:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoja stylizacja jest fantastyczna, naprawdę wyglądasz zjawiskowo, jednak tak jak innym wydaje mi się, że nie powinnaś pisać o swoich przygodach z wrednymi anonimami, skup się na modzie, stylizacjach, jak przestaniesz im odpowiadać, sami przestaną cię gnębić.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam Cię, jestem na Twoim blogu po raz pierwszy. Jeśli chodzi o bezczelne komentarze to czytaj, kasuj i zapominaj. :) Rozumiem odmienne zdanie, wyrażone w sposób kulturalny, ale wyrzucanie z siebie frustracji przez niektóre komentujące są aż zabawne i intrygujące.
    Co do stylizacji - sukienka przepiękna, a połączenie z tym paskiem to już w ogóle cudo. :) Poza tym lubię minimalizm i z biżuterii zostawiłabym jedynie naszyjnik, bo bransoletki, widoczne skarpety i kapelusz troszkę mi się gryzą, chociaż tak właściwie to na całość patrzy się ok. :) Powiedz mi proszę, Love to jakaś nieznana marka? Nie ukrywam, że sukienka zrobiła na mnie ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. love jest dostepne w topsahopie i na asosie, ale najkorzystniej kupowac w ich sklepie, maja ciagle promocje - stala znizka to np KEIDY25 25% rabatu - inlovewithfashion.com

      Usuń
  28. Masz na zdjęciach gołe nogi? Swietnie wyglądasz :) Jedynie co bym zmieniła to bransoletki. Nie podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądasz , sukienke masz boską :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie zastanawia tylko, skąd autor jednego z komentarzy wie, ile szefowie płacą za "obciąganie pod biurkiem"?
    Ja rozumiem nawet komentarz typu: grubo wyglądasz w tym stroju (choć słowo "gruby" niestety ma pejoratywny wydźwięk), bo jednak wnosi on coś. Ale czepianie się twarzy, nóg czy innych rzeczy, na które nie mamy wpływu, jest jednak nieeleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  31. swietny outfit! a pierwsze zdjecie jest sliczne :))
    dopiero znalazlan Twoj blog i czuje ze bede wpadac czesciej
    przepraszam za brak polskich liter ale pisze z telefonu. c:

    OdpowiedzUsuń
  32. nie mogę znaleźć tego sklepu w którym kupiłaś tą sukienkę czy ma on swoją stronę internetową? Bo sukienka jest przepiękna, jak cała twoja stylizacja z resztą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. inlovewithfashion.com albo co.uk

      Usuń