niedziela, 9 grudnia 2012

Carska Rosja...

Pogodziłam się z tym, że zasmarkana będę do wiosny, także powracam ;)
Od kilku dni zasłuchuję się w nowej EPce Lany Del Rey.
Polecam singiel jak i teledysk Ride, szczególnie sceny w indiańskim pióropuszu <3.
Cola i Gods and Monsters też są świetnymi kawałkami.



Powoli odnawiam i odświeżam zimową garderobę... i garderobę dla tegorocznej choinki :)
Na spacery z psem zmuszona jestem celebrować styl carskiej Rosji, gdyż najłatwiej i najszybciej jest wślizgnąć się w dużą ilość futer.
Na wyjścia, które nie wymagają kontemplowania każdego krzaczka preferuję coś pomiędzy narciarskim stylem retro, a tym obecnym.
Kupiłam wczoraj puchową białą kurtkę na modłę lat 50/70, z paskiem w talii.
Marzą mi się do niej białę Moon Boots.
Jutro wędruję skompletować dziergany beżowy szalik, opaskę i rękawiczki. Wszystko najlepiej w warkocze.
Z dzisiejszych zdjęć, które trwały zresztą tylko chwilę, jestem bardzo zadowolona.
Leżący śnieg zadziałał jak najlepsza blenda, a ten sypiący się w około wyszedł niczym romantyczne rozmycie :)
Efekt - wyszłam jak lalka :D

Z  racji zimy odłożyłam bronzer i ciemny cień do brwi, zastępując go jasnobeżowym.
W najbliższym czasie planuję zainwestować w termoloki, bo moje próby nawiązania do stylu retro za pomocą lokówki zakończyły się paskudnym oparzeniem na palcu :/

Zastanawiam się co do powrotu do nieco jaśniejszych, orzechowych włosów...
Brązową kredkę na dolnej powiece zastąpiłam czarną, a kreski na górze wydłużyłam i mocno wytuszowałam dolne rzęsy.
Włosy ostatnio zczesuję na jeden bok i podpinam z tyłu wsuwkami.

Jutro podrzucę moje ostatnie kulinarne podboje wraz z przepisami ;)


Kurtka - Guess
Opaska - New Look
Sweter - Topshop
Spodnie - Pull and Bear
Śniegowce - Tommy Hilfiger
Szalik i rękawki... szczerze mówiąc nie pamiętam - to mogło być C&A, albo Reserved...








Photos by My Fashion Blog 

21 komentarzy:

  1. Śniegowce bardzo ładne : ) Podobają mi się ;D

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A masz jakiegoś sprawdzonego i godnego polecenia fryzjera w Łodzi? :)
    Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedys slyszalam o Dawidzie z jakiegos niepozornego salonu Basia

      Usuń
  3. Perfekcyjnie tu wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny, zimowy zestaw... Wygląda na to, że w Polsce prawdziwa zima nastała... Pozdrawiam, kA.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog , oczywiście dodaje do ulubionych i zapraszam do siebie ;) http://doyounotlike.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie tu :)
    obserwujemy ?!
    http://saaamiii25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy wcześniej nie widziałam futrzanej opaski. U mnie też pełno śniegu i na dodatek strasznie zimno ale pocieszam się tym, że jeszcze tylko 4 miesiące i znowu będzie słonecznie ;) Mam zawsze problem z doborem ubrań w taką pogodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh kto nie ma... czego sie nie założy - wygląda się jak kulka i i tak jest zimno

      Usuń
  8. Masz orginalna urodę !
    obserwuje i zapraszam do mnie

    www.takeabreakkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing photos! love your style
    follow u
    kisses

    http://dianadmoda.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jestes! :)


    zapraszam dO MNIE!
    Może obserwujemy ? :)


    http://shutup-and-takemymoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne buty :)
    ślicznie wyglądasz ;)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie!


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń