czwartek, 27 grudnia 2012

Christmas Afterparty

Cytując Hermionę... "Jak dzieci..."


PAULINA

19 komentarzy:

  1. kochana, sukieneczka i buciki są rewelacyjne, dobrze ze postawiłaś na rozpuszczone włosy bo tak ci bardzo dobrze, ale przyznam się, ze kiedy zobaczyłam miniaturkę postu w moich obserwowanych to myślałam ze to jakaś lalka... na swój sposób ładna buzia ale niestety bardzo nienaturalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm ja staram się nie komentować cudzych twarzy, bo niczyja wina, jak wygląda - jesteśmy tacy, jacy się urodziliśmy. Możemy schudnąć, ściąć włosy, albo założyć akrylowe paznokcie, ale rysów twarzy nie zmienimy.

      Usuń
    2. moze to po prostu ten make up tak mocno podkresla twoje rysy i wydaja sie byc takie. no ale za to tak gestych wlosow moge ci tylko zazdroscic

      Usuń
    3. sa delikatnie mowiac "wyraziste" ale niewiele moge na to poradzic :)

      Usuń
    4. Zgadzam się z mili-look. Twoja twarz wygląda na pierwszym zdjęciu jakbyś przeszła kilka operacji plastycznych. Duże usta, uwypuklone kości policzkowe, wygładzona cera (pewnie sporo podkładu) czarne nienaturalne brwi ... Niestety wygląda to sztucznie.

      Usuń
    5. mili-look, Mamadee - ok, wygląda sztucznie, i co w związku z tym? to ma być informacja, porada, konstruktywna krytyka?:P pytam bez ironii, naprawdę mnie ciekawi, dlaczego ludziom chce się pisać komentarze tego typu.

      Usuń
    6. Odpowiedź jest prosta - nuda, brak własnych zainteresowań, zazdrość, kompleksy
      Rozżalony człowiek włazi na blog ładnej dziewczyny i w napływie frustracji oczernia ją...
      Po co?, nie wiem...

      Fundamentalną rzeczą jest to, aby nie krytykować, bo samemu nie jest się idealnym
      ideały nie istnieją.
      Najważniejsze, że Paula dobrze się "czuje we własnej skórze", a do tego ma dobre serduszko dla zwierząt - to mi wystarcza. Tobie nie? - stań przed lustrem i zastanów się, czy nie miłe komentarze mają sens? Czy nie są świadectwem nas samych?
      Trzymam kciuki za pomaganie zwierzakom!!!!!!!!!
      pozdrawiam
      Marta Lutek

      PS. Myślę, że cenna myśl, gdy sobie ją przypomnę - wiem - że nie ma sensu przejmować się złośliwymi komentarzami.

      Najbardziej śmieszne pragnienie
      to pragnienie podobania się wszystkim.

      — Johann Wolfgang Goethe

      Usuń
    7. Odpowiedź jest prosta - nuda, brak własnych zainteresowań, zazdrość, kompleksy
      Rozżalony człowiek włazi na blog ładnej dziewczyny i w napływie frustracji oczernia ją...
      Po co?, nie wiem...

      Fundamentalną rzeczą jest to, aby nie krytykować, bo samemu nie jest się idealnym
      ideały nie istnieją.
      Najważniejsze, że Paula dobrze "czuje się we własnej skórze", a do tego ma dobre serduszko dla zwierząt - to mi wystarcza. Tobie nie? - stań przed lustrem i zastanów się, czy niemiłe komentarze mają sens? Czy nie są świadectwem nas samych?
      Trzymam kciuki za pomaganie zwierzakom!!!!!!!!!
      pozdrawiam
      Marta Lutek

      PS. Myślę, że cenna myśl, gdy sobie ją przypomnę - wiem - że nie ma sensu przejmować się złośliwymi komentarzami.

      Najbardziej śmieszne pragnienie
      to pragnienie podobania się wszystkim.

      — Johann Wolfgang Goethe

      Usuń
  2. Kiecka piękna, buty też, ale jakoś te skarpetki mi nie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super !

    a buty są boskie !!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)
    PS - jeśli możesz pomóż mi w konkursie - info na blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko mi się podoba, piękne buty, cudowna sukienka, fakt trochę za letnia, ale ja też strasznie tęsknie za latem, więc bardzo mi się podoba ten pomysł ;) przepiękne loki, szkoda że nie wytrzymały długo.. pewnie długo nad nimi pracowałaś :)) ! jesteś bardzo piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie lubię Sylwestra i zazwyczaj bojkotuję go w podobny sposób jak Ty. Film na laptopie albo do łóżka o 22. Wkurza mnie ta cała nagonka, że trzeba się bawić. Sukienka piękna.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta zieleń idealnie pasuje do Twojej urody! Jesteś przepiękna!!

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobne podejście do Sylwestra, szczególnie w tym roku, kiedy to absolutnie nie mam ochoty niczego świętować :/ a i z włosami mam to samo, tylko fryzjerka potrafi je zakręcić na amen (do pierwszego mycia mogę w nich nawet spać kilka nocy) :)

    genialny look, i sukienka i buty. Całość świetnie zgrana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale wyglądasz! Piękna sukienka i buty.
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeej, Ty wyglądasz jak laleczka. Piękna jesteś, masz świetną urodę, zazdroszcze ;)
    Dziękuję za komplement ! ;)

    takeabreakkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. "jesteśmy tacy, jacy się urodziliśmy." wlasnei problem w tym, ze twoja twarz tak nie wyglada a przypomna figure z wosku. Widzialam kiedys twoje zdjecia jak bylas mlodsza (przed wszystkimi zabiegami) i wygladalas 100% lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego typu komentarze nie tyle dostarczają wiedzy na mój temat, ale bardzo wiele mówią o ich autorach

      Usuń