sobota, 15 grudnia 2012

Retro After Ski

Zaczynamy od najważniejszego:
Poznajcie Bogusia - ma chore stawy i jest prawdziwym dziadkiem.
Dotychczas mieszkał w schroniskowym boksie, jednak dziś znalazł dom :)
Moja mama pojechała zawieźć psom na zimę kołdry i koce... a wróciła z Bogusiem :D






Nie mogę się doczekać aż go poznam!


A dzisiaj coś na modłę stoku w latach 70tych... w kolorach lat 50tych.
Moja mama miała kiedyś takie buty, nazywało się je butami po nartach.

Nie wiem, czy to ja jestem dziwna, czy -5C to całkiem ciepło, ale trochę się zgrzałam na spacerze z Edwardem w nowej kurtce, a łaziliśmy ponad godzinę...

Kurtka - Stradi
Opaska - New Look
Rękawiczki - New Look, kupione według mojej złotej zasady, że zawsze muszę przywieźć coś wracając z Warszawy
Szal - H&M
Spodnie - Pull and Bear
Buty - Schaffashoes.pl

:)




Photos by My Fashion Blog


20 komentarzy:

  1. nieee to ta kurtka o dziwo jest taka grzejąca :) mam czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja mama ma wielkie serduszko! Ty zresztą też! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się cieszę, że na święta znalazł dom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś przepiękna! Nie mogę oderwać od Ciebie wzroku. Świetny blog, cudowne stylizację. Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie super zimowy post <3 <3. Super wyglądasz. piękna jesteś :D. Super buty, ale o taki marzę!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piesek kochany, outfit super ale Twoja twarz jak zwykle mnie przeraża. Wygląda jak rysunek, albo grafika komputerowa - jakbyś była postacią z kreskówki lub gry komputerowej...

    OdpowiedzUsuń
  7. wzruszyłam się... jesteś ładna i fajna...i buziaki dla mamy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeje jak super, że go wzieła! a ty jestes niesamowita :) OBSERWUJEMY?

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz :)
    fajne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zestaw super zimowy, lubie to! ;)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dobrze, że są jeszcze na świecie dobrzy ludzie, zwierze ze schroniska to skarb, na pewno Twoja mama się o tym przekona, tak jak i ja się przekonałam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz dobre serduszko!!! też kocham zwierzaki:)) trzymam za Ciebie kciuki, abyś stała się sławną fotomodelką i mogła jak najwięcej pomagać czworonogom!!!

    powiedz jakiego podkładu używasz (masz taką gładką buzię)i pomadki ????????????

    bez tych mocnych kresek chyba bardziej mi się podobasz, ale wiem kobieta zmienną jest

    pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Make Up Forever HD foundation - bardzo lekki, ale kryjący.
      Często zamiast pomadki używam kredki z Sephory (tej najjaśniejszej) i odrobiny balsamu uniwersalnego w słoiczku z Avonu (z serii naturals, ten brzoskwiniowy)

      Usuń
  13. Jesteś bardzo piękną kobietą. Chciałbym mieć taką żonę jak ty. Podobają mi się te buty. Są trochę zabawne i ta czapka. Nie mogę się przyzwyczaić, że to już zima. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie wyglądasz! śliczny zestaw, subtelne kolorki..i ta czapka!!<3
    zapraszam do mnie:)
    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Really like you look in this ! :) you're gorgeous !
    Bix
    http://wild-child.fr/en

    OdpowiedzUsuń