środa, 23 stycznia 2013

O mnie



KWESTIONARIUSZ PROUSTA


1. Główna cecha mojego charakteru?

Romantyzm.

2. Cechy, których szukam u mężczyzny?

Rycerskość.

3. Cechy których szukam u kobiety? 

Ciepło.

4. Co cenię najbardziej u przyjaciół? 

To, że są dokładnie tacy.

5. Moja główna wada? 

Rozbudowany wewnętrzny krytyk.

6. Moje ulubione zajęcie? 

Uczenie się.

7. Moje marzenie o szczęściu? 

Mały, biały domek :)

8. Co wzbudza we mnie obsesyjny lęk? 

Wystąpienia przed grupą.

9. Co byłoby dla mnie największym nieszczęściem? 

Gdybym straciła dziecięcą radość.

10. Kim lub czym chciałabym być, gdybym nie był tym, kim jestem? 

Wilkołakiem, wiedźmą, Christopherem Hitchensem

11. Kiedy kłamię? 

Kiedy prawda jest tylko moją subiektywną opinią, która mogłaby kogoś zranić.

12. Słowa, których nadużywam? 

Nie chce mi się.

13. Ulubieni bohaterowie literaccy? 

Geralt, Jaskier, Ciri

14. Ulubieni bohaterowie życia codziennego? 

Mistrzowie Zen.

15. Czego nie cierpię ponad wszystko? 

"Betonowych" umysłów.

16. Dar natury, który chciałbym posiadać? 

Zmiennokształtność.

17. Jak chciałbym umrzeć? 

Szczęśliwie.

18. Obecny stan mojego umysłu? 

Głęboki relaks.

19. Błędy które najczęściej wybaczam? 

Te, które zostaną wyjaśnione.

20. Twoje motto?

"Przychodzi taki czas, kiedy trzeba srać, albo oswobodzić wychodek."

5 komentarzy:

  1. CmENtarz ZwieRZąt, błagam! jak można być taką ignorantką? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://lubimyczytac.pl/ksiazka/28843/cmetarz-zwiezat

      Polecam wypowiedź Pana Kolonko --> http://www.youtube.com/watch?v=4ASlSOF5Mnk

      Błagam! Jak można być taką ignorantką? :(

      Usuń
  2. Wiedźmina nie czytałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń