wtorek, 19 marca 2013

Alterra, kosmetyki ekologiczne i wegańskie z Rossmana


Nie zawierają:
sztucznych barwników
substancji zapachowych
konserwantów
silikonów
parafiny i innych związków olejów mineralnych
składniki roślinne pochodzą z kontrolowanych biologicznie upraw i dziko rosnących zbiorów
nie zawierają substancji pochodzenia zwierzęcego - cała seria jest WEGETARIAŃSKA, a większość WEGAŃSKA

Zero parabenów, PEGów, nitrozamin i wszystkiego, czego moglibyśmy się obawiać w składzie kosmetyku.
Przy tym, jako marka własna Rossmanna są bardzo tanie jak na kosmetyki EKO.

Do wyboru mamy kilka rodzajów kremów do twarzy i maseczek, kilka rodzajów szamponów. Odżywkę, dwa rodzaje żelu pod prysznic, kilka rodzajów mydeł, delikatny peeling, męski żel pod prysznic, olejki do masażu i antycellulitowy, balsamy do ciała. Tyle udało mi się wypatrzeć w sklepie :) Ah! Są też jeszcze podróżne miniaturki!

Żel pod prysznic i mydło są tak delikatne, że spokojnie mogę używać ich do twarzy. Ja, którą podrażniał każdy inny apteczny, czy marketowy specyfik niezależnie od ceny. Kosmetyki bez SLS mniej się pienią i do tego trzeba się przyzwyczaić, jednak odkąd używam do mycia rąk ekologicznego mydła - skończyły się wszystkie przesuszenia i ostatnio zapomniałam o używaniu kremu...
Peeling jest niesamowicie delikatny - dla mnie, lubiącej zedrzeć sobie skórę, niestety bezużyteczny. Natomiast olejek cytrusowy jest absolutnie cudowny :)


posh

4 komentarze:

  1. no proszę, nie wiedziałam..

    OdpowiedzUsuń
  2. z pierwszą od prawej maską nie rozstaje się od poł roku-uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam je ostatnio jeszcze gdzieś i zastanawiam się, czy zakupić. Ale nie moge się zdecydować co kupić z tej kolekcji :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesująca propozycja. Chyba jeszcze mało znana marka ;)

    OdpowiedzUsuń