wtorek, 16 kwietnia 2013

Bohemian Summer

Wczoraj była wiosna, dzisiaj lato.
Śpieszę się, bo może zaskoczy nas jutro jesień, a pojutrze wróci zima... Kto wie...

Proszę to obowiązkowo odsłuchać i rozkoszować się każdą nutą :)
Znacie zapewne wersję Eminema, ale z całym szacunkiem dla jego całego talentu, nie umywa się do tej :)


Teraz kiedy już słuchacie - świeci słońce, dmucha silny, ciepły wiatr. Rozwiewa włosy i letnią sukienkę...
Wszystko kwitnie, stąpacie po suchym sianie na skoszonej łące i wspinacie się na ułożone w stos snopki, by z nich skakać na kolana w kupę miękkiego siana :)
Jedyne co łapiecie w nozdrza, to powiew wolności i lata. Złoty zachód słońca i bose stopy.
Ahh jak tęsknię za latem na wsi...

Dziś miałam wiatr, słońce i cudowny śpiew ptaków, ale siana jeszcze nie ma :(

Spódnica z kieszeniami - Zara
Top z lusterkami - Stradivarius
Pasek - Zara
Sandałki - Aldo
Kopertówka - Mohito
Bransoletki - India
Okulary - Avon





Photos by POSH blog

19 komentarzy:

  1. Ja to znam w wersji orginalnej, "Dream On", Aerosmith, dziwi mnie, ze nie dalas orginalu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie moglam znaleźć, bo szukałam pod sing for the moment, ale coś mi świtało, że to aerosmith

      Usuń
    2. Obydwie wersje sa fajne, ja jednak wole orginal ;-)
      Ale ciesze sie, ze lubisz taka muzyke, ja uwielbiam.

      Usuń
  2. Wyglądasz jakbyś właśnie jechała na jakiś wakacyjny festiwal <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz :) jaka chudziutka <3
    aha, mam pytanko, pisałaś kiedyś że jesteś w trakcie usuwania tatuażu - udało się? są ślady? prosze daj znac, temat mnie bardzo interesuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc brzydko i niedbale zarzuciłam temat w połowie :/

      Usuń
  4. Jesteś jedną z niewielu blogerek,u których nie wieje nudą. Obserwuję Twojego bloga od dobrych miesięcy. Masz świetne pomysły na stylizacje,oryginalne,niezgapione chamsko od tego co "trendi",a i styl pisania inteligentny,niewymuszony a jednocześnie prosty.
    Ta stylizacja jest super i jak najbardziej w moim stylu :). Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz na prawdę zjawiskowo!Blog bardzo mi się podoba;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. dobra nuta oo Scoprions!..masz piekne usta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny outfit, u Ciebie już tak ciepło na japonki?:>

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz przepięknie, cudowny zestaw. I w dodatku jesteś taka śliczna, zazdroszczę Ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze bede twierdzic, ze po prostu umiem pozowac i tyle :P potrafie tak samo wygladac bardzo brzydko :)

      Usuń
  9. Ale drobinka z Ciebie! Napisałaś, że schudłaś 7 kg, to niby nie tak wiele, ale jesteś drobnej budowy, "kruchej" kości jak to mówią i dlatego różnica jest kolosalna...Proszę, nie chudnij więcej!
    włosy za to WOW! świetnie Ci pasują...
    i te USTA, są idealne. Ja planuję zabieg za 2-3 miesiące (jeszcze troszkę mi brakuje pieniędzy) i chyba pójdę z Twoim zdjęciem:) Masz pełne usta, ale widać, że naturalne. Górna warga minimalnie mniej pełna od dolnej i śliczne wycięcie<3 wybacz, że tak "bezpardonowo", ale mam na tym punkcie niezłego hopla, i jesteś ideałem:) zawsze zastanawiam się jak to jest, że takie dziewczyny jak np. Natalia Siwiec robią "karierę", a na prawdę piękne kobiety, którymi można byłoby się inspirować są w mediach niewidoczne. Ja jako zwykła szara :) obywatelka bardzo nad tym ubolewam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog, tworzysz super stylizacje;D
    Obserwuję ;D http://soclothe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Usta,usta,usta ! Powiedz mi czy nadal korzystasz z usług Dr Ziemlewskiego ? Czy może znalazłaś kogoś lepszego? Mam jeszcze kilka pytań, czy może byłaby szansa abyśmy porozmawiały mailowo?

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica jest boska! Czuć lato!

    OdpowiedzUsuń