czwartek, 18 kwietnia 2013

Fashion Week

Nie wybieram się na polski, a do Nowego Yorku za daleko...
Poza tym obiecałam sobie nie podążać, ani nie interesować się jednosezonowymi trendami. Baa w ogóle na dobre wypisać ze sztucznie nakręcanej machiny konsumpcjonizmu.

Zdecydowanie preferuję kontemplować ćwierkanie ptaszków i zaprzyjaźniać się z robakami w ogródku.
Moja mama potrafi wstawać o piątej rano, żeby posłuchać ptaków. Czasem je nagrywa i wysyła mi MMSem, choć prawdopodobnie te u mnie w lesie śpiewają dokładnie tak samo :)
Dziś znów było lato, a od piątku ma być wiosna... czyli zimniej :( Jak zwykle na weekend pogoda się je... tego.

Podobno podstawą dobrego stylu jest posiadanie dobrej krawcowej, która zmieni krój rękawów, skróci, wytaliuje, przerobi, uszyje z dwóch sukienek jedną. Ja takiej nigdy nie znalazłam. Oddawałam nieraz ciuchy do przeróbki tu i tam, ale efekt był opłakany - zniszczone ubrania za każdym razem. Raz tak skrócono mi spódniczkę, że sięgała do połowy pośladków (sic!). Jako osoba atechniczna, bez jakichkolwiek zdolności krawieckich, wpadłam na pomysł wypróbowania taśmy z klejem do ubrań. Kupiłam jedną z najwęższych i w ciągu jednego dnia skróciłam trzy spódnice, pięć par spodni i sześć koszulek. Śmiem twierdzić, że ubrania wykończone taśmą wyglądają jeszcze lepiej niż obszyte, a do całego procederu potrzebne jest jedynie żelazko :)

Sześć dni po kolejnej wizycie u cudotwórcy, mój kręgosłup wyszedł na wspólny spacer i odwiedził babcię. Nic nie bolało :)

Marynarka - H&M
T-shirt- H&M
Szorty - H&M
Aviatory - H&M
Bikery - Vintage
Torebka - CC
Bransoletka - Hermes

Łukasz, tak całkiem przy okazji, bo biegałam za nim z aparatem :)
Top - Asos
Spodnie - S.Oliver
Aviatory - H&M
Buty - wojskowe

Edward - własność prywatna ;) 









Photos by POSH Blog



12 komentarzy:

  1. Fajny piesek :) .
    Też nie mam talentu do przerabiania ubrań ;)
    Pochwal się swoimi przeróbkami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjecia:) Super szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie odpowiedziałaś pod poprzednia notką, więc spróbuję jeszcze raz. Czy nadal korzystasz z usług Dr Ziemlewskiego ? Czy może znalazłaś kogoś lepszego? Mam jeszcze kilka pytań, czy może byłaby szansa abyśmy porozmawiały mailowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, jestem troche zalatana, jak masz pytania, wal smialo na maila blogowego paula@myfashionblog.pl bodajze, jest w zakladce o mnie

      Usuń
  4. swietny set;)


    obserwacja?
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to połączenie.Jest trochę słodko i ostro,czyli nie nudno.
    Mam pytanie odnośnie skracania z tą taśmą-czy jest to w jakiś sposób skomplikowane? Mam kilka ciuchów do takich przeróbek i chciałabym spróbować,ale mam obawy,że mogę coś schrzanić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ponadczasowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem, czy jesteś świadoma, że h&m czyli to, co masz w całości na sobie to też jedno- dwu sezonowy trend, także...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcesz mi powiedzieć, że takie rzeczy jak jeansowe szorty, biały t-shirt, czy czarny żakiet, to coś, co wyjdzie z mody za pół roku? same szorty mają już 4 lata, białe t-shirty noszę od dzieciństwa, a o tym, żeby żakiet wyszedł z mody jeszcze w życiu nie słyszałam :) szorty nosi się od lat 50tych, t-shirty również, żakiety noszono jeszcze wcześniej...

      Usuń
  8. love the snaps, you guys look awesome!
    let's follow each other?
    www.helendushko.com

    Helen
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój facet wygląda jak gwiazda rocka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dłuższe nieuczesane włosy i kilkunastodniowy zarost nie czynią z kolesia gwiazdy rocka,..nom... mi on wygląda na synka z gimnazjum napakowanego na siłce i udającego z tym zarostem dorosłego faceta. Cóż twarz młoda a zarost śmiesznie wygląda.

      Usuń