poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Powitanie wiosny

Po czasie, spóźniona, ale przyszła... łaskawie.
Przywitałam ją szczęśliwa, jak każdy, kto mógł schować precz puchową kurtkę.
Jak na wiosenne zmiany przystało, trochę inna ja, 7kg lżejsza i ruda ;) A nawet do żakietu i koszuli w końcu dorosłam ;)

Zapraszam do czytania moich licznych wypocin, które powstawały jeszcze w czasie, gdy za cholerę nie miałam ochoty wychodzić i brodzić jak bocian w śniegowym błocie.

Smokingowy żakiet - H&M
Luźna koszula - Stradivarius (viva inditex... żadna nie miała wszystkich guzików, może to była wersja Ikea - zrób to sam)
Szorty - Stradivarius
Okulary - Avon
Koturny - Aldo
Zegarek - CK
Torebka - LV Neverfull



PAULINA

21 komentarzy:

  1. Taka stylizacja zachęca wiosnę, by została tu już na stałe ;) buty i żakiet są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna :) . Ładnie Ci w takim kolorze. Świetny żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. boszz... ale Ty jesteś śliczna; może słodzę ale nie mogłam się powstrzymać ślicznotko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie chodzisz do fryzjera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bylam teraz w łodzi u dawida w salonie beti, na przelajowej bodajze 14, kolor dobral idealny, ale zerżnął mnie na prawie 500zł

      Usuń
    2. To strasznie dużo ! Nie spodziewałabym się takich cen w tym salonie. Ale efekt naprawde fajny.
      A mogę spytać ile teraz ważysz ?

      Usuń
    3. 49 z jakimś ogonkiem

      Usuń
  5. Świetna stylizacja i figura również :) cena za fryzjera kosmiczna 0_0 To tylko za samo farbowanie czy robiłaś jeszcze jakieś "zabiegi" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odbarwianie plus farba i "artystyczny odrost", bo to Dawid aktualnie lansuje...
      z tym odrostem to nie takie głupie, bo mój naturalny jest niewidoczny, zrobiło mi się na czubku głowy takie płynne ombre zamiast chamskiego odcięcia

      Usuń
  6. tez chce miec takie nogi ; (

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja :). Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  8. co robilas, ze tak schudlas;o omg, boskoooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram sie to wszystko w tym tygodniu opisac posiłkując się pewną mądrą książką, której autorka odkryła to samo co ja
      póki co, na razie czytam :)

      Usuń
  9. Ale wiosenny zestaw! Można powiedzieć, że nawet letni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygladzasz wprost zaje....ie! piękne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  11. I love the first photo where the sunlight shines in your elegant nylon-covered legs. What an intensely feminine and sexy look.
    Kisses and compliments from Denmark,

    OdpowiedzUsuń