piątek, 31 maja 2013

Inspiracje salon || Mój salon

Dziś nie ma outfitu, bo biegałam po sklepach... a wczoraj biegałam ze ścierą ;)
Obejrzałam wieczorem bardzo pozytywny film - Nietykalni . Jak nie lubię kina francuskiego, tak to mi się podobało.

Pod wpływem różnych, ślicznych inspiracji, które znalazłam w necie, postanowiłam dołożyć do salonu trochę ciepła. Nadal nie mamy za bardzo czasu urządzić się do końca i dom wygląda jak hotelowy pokój. Kupiłam więc latarenkę, kilka ramek, poduszek... wyszło tak:

 Potrójna ramka Home&You 45zl, Kaktusy Home&You 11zł/szt
 Latarenka Home&You 99zł, Świeczka Ikea, ok 8-9zł
 Urzekły mnie te maluchy :)

 Świecznik vintage, Świecznik Ikea, Wazon Ikea 29zł, 
Miś Vintage Home Holland 35zł, Drewniana ramka Home&You 35zł
Konsola Vintage Home Holland
 Świeczniki Ikea, Drewniana ramka Zara Home 69zł
 Poduszka z futra Runotex.pl 39zł
 Poduszki: Runotex.pl 39zł, Home&You 38zł, Lniane poszewki Vintage Home, ok 40zł/szt
 Pomysł ocieplenia kuchni zdjęciami i książkami wyszedł od mojego chłopaka. 
Na razie " w budowie" :) Podwójna ramka Home&You 35zł



Chcę jeszcze dokupić kilka poduszek i zastanawiam się nad tym kocem:





Czekam na tę ramkę i kilka białych i czarnych w różnych rozmiarach. Zamierzam uzyskać podbony efekt:

 



Moje inspiracje <3
















POSH

13 komentarzy:

  1. Sliczne mieszkanie, a inspiracje są super ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie, nie mogę doczekać się własnego mieszkania żeby je tak pięknie urządzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie to wygląda !
    sliczna kanapa !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę takie zmysłu do dekoracji i ogólnie urządzania:) chętnie bym do Was wpadła na kawę:>

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham biel we wnętrzach,sama mam jej sporo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. taka obrończyni zwierząt, a skóre na podłodze ma :p ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś podrzucić model i firmę swojego pięknego narożnika?

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe i oryginalne dodatki, na pewno dodają uroku temu pomieszczeniu :). Jak już urządzę się w nowym domu, to też zwrócę uwagę na takie szczegóły. To niby niepozorne rzeczy, ale gdy zdobią to pomieszczenie, to wydaje się być one przytulniejsze i piękniejsze :). U mnie urządzanie salonu utknęło na wyborze zestawu wypoczynkowego, kupiliśmy białe meble, ale kompletnie nie wiem jaki narożnik będzie pasował. Myślałam przede wszystkim o tych http://meblowiec.pl/narozniki,c24.html, ale pewnie wybór padnie na szary :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sprawa i cały temat rozłożony na części pierwsze. Myślałem, że już niczego w tych kwestiach się nie dowiem.

    OdpowiedzUsuń