wtorek, 28 maja 2013

Red Lipstick



Co sądzicie o mnie + czerwona pomadka? Wiele lat nie umiałam się do niej przekonać, a i dziś używam raczej rzadko. Kiedy byłam młodsza, mówiono, że czerwona szminka jest wulgarna i jakoś tak mi to utkwiło w myślach do dziś.

Wprowadziłam na bloga kilka zmian :)
Zdjęcia są w lepszej rozdzielczości (po kliknięciu). Więcej fotek detali i makijażu.
Postaram się też codziennie wrzucać garść przeróżnych inspiracji - od mody, przez piękne wnętrza, na fryzurach i kulinariach kończąc ;)
Na dobre też rusza mój zarośnięty pajęczynami fanpage na Facebooku. Tam będzie coś codziennie :)

Jeśli macie jakiekolwiek sugestie odnośnie bloga, śmiało piszcie!


Kurtka - Zara
Top - H&M
Rurki - Mango
Biżuteria - eBay
Pasek - Hermes
Koturny - Aldo







 Photos by POSH

26 komentarzy:

  1. znacznie lepsze zdjecia ;)
    kurtke też mam - uważaj na materiał. jest koszmarny!
    moja ma na samym przodzie plamkę z blyszczyka ktorej nie można w żadne możliwy sposób sprac....dramat. kurtka po kilku założeniach nadaje się do kosza ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? ale co sie z nia dzieje? przecież to skóra
      ja plame na kołnierzu z czerwonej pomadki bez problemu starłam

      Usuń
    2. wypadl mi na nią błyszczyk z opakowania, skóra jest tak miękka że natychmiast tłustą plamę wchłoneła ;/
      probowałam mleczkiem, lakierem a nawet moczyłam...skóra sie przetarła a plama jak była tak jest :(

      Usuń
  2. bardzo fajna kurtka , a ty w czerwieni-bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz! piękna z Ciebie kobieta, byłam aż w szoku jak zobaczyłam, że jesteś po 30. :o pozdrawiam i obserwuję :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jeszcze mi nie stuknęła, mam 29

      Usuń
  4. Great look!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie podkreslilas swoja egzotyczna urode tym makijazem!
    buty mega odwazne! :)
    calosc swietnie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezuuu, jaka Ty jesteś PIĘKNA.
    Ostatnio przeszłaś chyba małą metamorfozę? Albo coś sprawia, że po prostu KWITNIESZ. Nie mogę się na Ciebie napatrzeć! Ta delikatna jasna skóra, śliczne włosy, niesamowity kolor oczu, a do tego ta czerwona pomadka...PROMIENIEJESZ!

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczna jest ta kurtka <3
    http://crazy-about-heels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Twojego bloga, czytam go już bardzo, bardzo długo. Uważam że jesteś śliczna i cudownie się ubierasz. Ale musze napisać co do szminki :( - nie pasuje Ci, strasznie Ciebie szpeci. Masz przepiękną buzie, ale jesteś za blada do czerwieni, zwłaszcza tak intensywnej, przez co kojarzysz mi sie z ..clownem:p. Czerwone szminki moim zdaniem pasuja wyłącznie dziewczynom o ciemnej karnacji. Jesteś prześliczna, więc nie oszpecaj sie taka szminka prosze:)
    co do sugestii o blogu - jestem na etapie odchudzania, więc chętnie poczytałabym coś jeszcze o Twoich przepisach i zmaganiami z kilogramami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyt jasna cera do czerwonej szminki?! Przecież bladość+krwiste usta to KLASYKA makijażu!!! Ditta von Tesse, Gwen Stefani, Królewna Śnieżka :), Marylin Monroe!

      Usuń
  9. Jeśli mogę się wypowiedzieć na temat rozwoju bloga - moim zdaniem nie ma nic nudniejszego niż te całe "inspiracje". To takie posty-zapchajdziury, garść obrazków, które każdy może sobie odnaleźć w kilka sekund i nie wnosi nic, poza większym ruchem na blogu (chyba, że o to Ci chodzi?;P). W tej chwili blogów jest tak dużo, że tylko unikalna, odautorska treść wyróżnia się z masy i ma jakąś wartość (poza statystyczną). Masz ciekawy styl, Twoje zdjęcia są zawsze bardzo dobre i szkoda, żeby takie posty ginęły między pierdoletami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co osoba, to inna opinia :)

      Usuń
    2. Też się zgadzam co do tych inspiracji- nigdy mnie to nie interesowało i zazwyczaj przewijam plik miliona zdjęć, żeby dotrzeć do treści (o ile jest). Twój blog jest oryginalny i po prostu dobry w takiej formie jakiej jest- zdjęcia są profesjonalne, a jeśli masz coś do napisania, to zawsze się miło czyta :).

      Usuń
    3. Jak mam być szczera, to trudno się nie zgodzić co do obu powyższych wypowiedzi. Sądzę jednak, że tym wypadku sprawdza się powiedzenie "co za dużo to niezdrowo". Garść inspiracji co jakiś czas mi osobiście nie przeszkadza, a wręcz pasuje, ale garść to jest maks 20 obrazków. Wtedy i możemy poznać Twój gust, i ilość obrazków nie męczy, i posty ze stylizacjami nie giną ;) Także ja jestem za, ale z umiarem :)

      Usuń
    4. też nie lubie inspiracji myślę że zamiast tego więcej postów :) plus coś o tym jak dbasz o skórę włosy itp bo wyglądasz rewelacyjnie :)

      Usuń
  10. ojojojojoj, ale już chudzinka z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna czerwień,wszystko idealnie pasuje:) obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe.....dobre z tym deszczem :D. Ja też tak mam- raz nawet bezmyślnie zdjęłam moje nowe baleriny, żeby je oszczędzić przed ulewą i biegłam do domu boso (nie myśląc, że mogę nadepnąć na jakieś szkło, czy coś), i wyglądałam co najmniej śmiesznie z rozmazanym tuszem pod oczami, ale buty pozostały jak nowe :D :D.

    Wyglądasz super fajnie z czerwonymi ustami! Cała stylizacja jest piękna, gustowna, a połączenie czerwonych ust i czerwonych koturnów po prostu klasa.

    Co do bloga- z przyjemnością poczytałabym Twoje dłuższe wpisy, przemyślenia, spostrzeżenia. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Sądzę, że czerwona szminka pasuje każdemu, jedynie problem jest w dobraniu odpowiedniego odcienia. Masz piękne, pełne usta, a czerwonej pomadki nie uważam wcale za wulgarną, wręcz przeciwnie, mam ją za synonim klasyki, tak jak małą czarną. Na Twoim miejscu poeksperymentowałabym z odcieniami, bo ten wygląda ok, ale wydaje mi się, że można by znaleźć lepiej dopasowany ;) Fajne są też ciemniejsze odcienie czerwieni, hmm w zasadzie to już burgund, bordo ;) Osobiście zakochana jestem w tym makijażu : http://www.barfitoarea.ro/wp-content/uploads/2013/05/Miranda-Kerr-MET-Gala-2013.jpg Fajna kurtała i bransoletki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie wyglądasz :) kurtka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. absolutnie nie jest wulgarnie! jesli styl jest klasyczy, lagodny make up oczu i dobry odcien jest przepieknie,naprawde ladnie wygladasz :) Ja mam taka prosbe-moglabys napisac cos nt swojego makijazu?pisalas,ze unikasz chemii w kosmetykach,peg-ow,silikonow itp,zwracasz uwage na sklady,czy z kolorowka jest podobnie?polecilabys jakis podklad ekologiczny?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszyscy zachwycają sie Twoją urodą.. Czy mogę zadac pytanie o jej naturalność? Jakiś botoks?
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz prześwietnie! Wchodzę do Ciebie na bloga od początku jego istnienia :)
    Zapraszam również do mnie na bloga, wraz z koleżanką w końcu się przełamałyśmy :)
    Ubierziumaluj.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń