sobota, 29 czerwca 2013

Indian Summer

Nie wiedzieć czemu, jak przez ostatnie tygodnie włosem mi się ruszyć nie chciało, tak dziś mam powera za dwóch :) Może za dużo na głowie, egzaminy i ból każdej komórki z przepracowania...
Nie żebym zakończyła mój pracoholiczny okres przerwany dwoma grypami, ale dziś, może dlatego, że właśnie podniosłam się z choroby, jestem dosłownie uskrzydlona.

To jest właśnie ten dzień, kiedy świeci słońce, a wszystko, co na siebie założysz pasuje idealnie :)


Top - Zara
Szorty - Zara %
Pasek - Zara
Bikery - Aldo
Torebka - Aldo
Kolia, bransoletki - eBay
Mankiet na ramię - Fashion Against AIDS by H&M
Okulary - Ray Ban





POSH


13 komentarzy:

  1. boska jestes! nienaganna figura, piekna buźka i świetny styl!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę super. Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, idealnie. ah jak lubię mieć takie dni jak opisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to Ty zawsze jestes idealna! No, moze rzeczywiscie dzis troszke bardziej idealna;))) I masz racje - wyprzedaze potrafia zdzialac cuda:)
    Cudowny zestaw! Wygladasz przepieknie:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Szory są naprawde cudne :)
    Cały zestaw wygląda bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny wystrój mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest zestaw na medal :D na MP to potwierdziłam inspiracją, bo właśnie tam najpierw go zobaczyłam :) takie spodenki też poprawiłyby mi humor hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Bosko! Odważnie i kobieco:) Zapraszam również do pokazania swoich stylizacji u nas na http://domodi.pl/stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  9. czy mogłabyś mi dokładnie powiedzieć, co wpisałaś w ebayu, żeby znaleźć te bransolety? od bardzo dawna takich szukam :<

    OdpowiedzUsuń