piątek, 21 czerwca 2013

Inspiracje | mój dom | sposób na tęczę z książek DIY

Jak żyjecie w te pogody?
Ja mogłabym całymi dniami spać, a jak na złość mam mnóstwo pracy i niczego nie ogarniam :(
Za dwa - trzy tygodnie najwcześniej będę miała czas na powrót do blogowania i to przy dobrych wiatrach. Jako bonus złapałam jeszcze grypę, podczas której udało mi się trochę podziałać w domu.


Bardzo denerwowały mnie grzbiety książek "od sasa do lasa"...
Kupiłam blok rysunkowy, kilka czarnych kartonów, mazak i papier do pakowania.






Tak wygląda końcowy efekt :)
Robiąc okładki do książek możemy uzyskać dowolny efekt, np tęczy, wystarczy przejść się po kartony do sklepu dla plstyków:






A tak można ożywić ścianę mając 100zł w kieszeni i wolne popołudnie ;)





Jako, że wzięłam się za dopieszczanie domu, kupiłam kilka rzeczy w Zara Home i jestem zachwycona (mój portfel mniej).












 I trochę tego, co mi się marzy :)
Uwielbiam skandynawskie, czyste wnętrza.

































8 komentarzy:

  1. Kochana w Twoim domku zostalabym domatorka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz niesamowity gust! A to bezcenne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz przepiękne mieszkanko:) Niczym nie odbiega od tych z internetu. Pomysł z tęczowymi książkami bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz przepiękne mieszkanie! Rozmarzyłam się aż...

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny post. Chętnie bym się w takim mieszkanku zaszyła :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. to już wiem co będę dziś robiła, świetny pomysł z tymi książkami :) piękne mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Paulina,
    bardzo lubię Twój blog, z wielką chęcią czytam każdy post, szkoda że ostatnio znowu zaprzestałaś pisać :(...
    Powiedz proszę gdzie kupiłaś ten stolik kawowy do salonu? gdzie mogę taki znaleźć? proszę daj znać
    vanillaimpression@wp.pl

    OdpowiedzUsuń