środa, 3 lipca 2013

Kiss me hard before You go...

 Ważne!
Lista obserwatorów google ma niedługo zniknąć, zostaje nam Bloglovin, śledźcie mnie tam :)


Follow my blog with Bloglovin


BLOGLOVIN

Moich wyprzedażowych zdobyczy ciąg dalszy, tym razem idelanie leżące kobaltowe rurki z Zary (pokazywałam już identyczne piaskowe) :)

Wczoraj był dziwny dzień. Ogólnie pogoda jest "dziwna"... Przebierałam się 3 razy. Od upału było mi aż słabo, a wieczorem musiałam założyć kurtkę. Nie mamy jeszcze sierpnia, by wieczorami temperatura spadała o 15 stopni, a jednak spada. Wszystko się pomieszało :/

Mam ostatnio masę pomysłów. W głowie siedzi już kilka nowych zestawów, to i z nudów zmieniam strój dwa razy dziennie :)

A wczoraj wieczorem było tak:

Ramoneska - Bershka
Top - H&M
Rurki - Zara %
Sandałki - Quazi
Torebka - Chanel 2:55
Zegarek - Calvin Klein
Biżuteria - eBay




 





POSH

11 komentarzy:

  1. Zgadzam się, temperatura wariuje :( Tęsknię za upalnymi letnimi wieczorami :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dzisiaj doświadczyłam zmian temperatur! Zgrzałam się jak nie wiem w długich spodniach, a słońce postanowiło przygrzać na maxa :D co do ubioru to podoba mi się - prosto klasycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są jeszcze www.PolskieSzafiarki.pl. ;)
    Polecam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look :)niesamowite szpilki..ten kolor i ta cena wow..pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing look...I really like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  6. mi podobają się buty, ale te z zestawu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiss me HARD before you go...

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię Twojego bloga, poza czymś do pokazania masz też coś do powiedzenia :)
    byłoby idealnie gdybyś pokręciła jakość zdjęć - tło i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jestem ciekawa do czego założysz te buty. Są jakie są, ja się jeszcze nie przekonałam do takich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo! W końcu trafiłam na Twojego bloga, a od dawna juz obserwuje Ciebie na wizazu! jak zwykle świetnie :)

    OdpowiedzUsuń