czwartek, 8 sierpnia 2013

Words can't bring us down

Jutro pogrzeb.
Więc wrzucam zaległości jeszcze dzisiaj...

Nie będę nosić klasycznej żałoby, chyba... więc blog nadal będzie działał.
Żałoba to nie strój na pokaz, to pamięć o tej bliskiej osobie, a ja nigdy nie zapomnę...



Czapka - Choies.com
Top z koronkową czaszką - Zara
Pasek - stylowebuty.pl
Szorty - Choies.com
Trampki - No name
Biżuteria - Hermes, H&M





 " Przyszedłem Ci poprzeszkadzać :) "




Stylizacja: Words can't bring us down

POSH

12 komentarzy:

  1. Koszulka jest z nowej kolekcji? I gdzie kupiłaś takie fajne trampki? Są bardzo zgrabne :)
    Ps. Mam teraz dokładnie ten sam kolor lakieru co Ty, tyle że na paznokciach u stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :) może zainteresuje Cię konkurs na moim blogu? do wygrania śliczna sukienka River Island :) pozdrawiam !

    http://www.pannajoannak.pl/2013/08/konkurs-z-sukienka-od-river-island.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szorciki ładnie się prezentują na Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. spodenki są śliczne :)
    zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro mi, że Ktoś bliski odszedł...

    ----
    Drogie komentujące-trochę empatii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, rzeczywiście, nie przeczytałam treści notki, teraz mi głupio... :( Współczuję!

      Usuń
  7. Witam,
    Twojego bloga obserwuję już od jakiegoś czasu, co nie budzi żadnych wątpliwości to Twój wspaniały gust oraz uroda:-)
    Chciałam Ci złożyć wyrazy współczucia, stracić kogoś bliskiego - to naprawdę trudny czas, trzymaj się dzielnie i wspominając tą osobę - uśmiechaj się, wtedy gdy żyła to był przecież wspaniały czas...
    Pozdrawiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie było mnie a Twoim blogu jakiś czas,teraz wchodzę i pierwszy ,zamiast kokardki, rzucił mi się w oczy dołujący tytuł z posta powyżej i serce mi prawie stanęło....

    Wyrazy współczucia,bardzo mi przykro z powodu Twojej straty...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi przykro, że odszedł ktoś z bliskich Ci osób. To trudny czas, ale na pewno dasz sobie radę. Współczuję i ściskam. :*

    OdpowiedzUsuń